Alternatif Kesihatan Herba & Powers Mistik mereka

Alternatif Kesihatan Herba & Powers Mistik mereka

Herba kesihatan alternatif ... adakah mereka penyelesaian mistik untuk masalah anda?

Boy, yang akan mempunyai orang-orang yang dihantar dalam Medieval Times berjalan untuk peniaga. Walau bagaimanapun, pada zaman ini kita tidak lagi percaya kepada sihir. Kami meletakkan kepercayaan kita dalam kerajaan, dalam bidang sains dan pada keajaiban teknologi perubatan. Semua ini falsafah penting manusia moden seolah-olah berjalan terhadap falsafah herba kesihatan alternatif.

Sesungguhnya, herba kesihatan alternatif agak dibenci oleh beberapa orang dalam bidang perubatan.

Idea bahawa pil semulajadi, herba dan rempah boleh menyembuhkan sakit sehari-hari dan sakit, atau mungkin mengurangkan gejala penyakit, memang mengejutkan kepada masyarakat saintifik. Ahli-ahli sains mahu melihat kajian dan fakta, manakala pengguna hanya mahu kesakitan pergi. Ia adalah kesaksian vs kajian ... anda walaupun mungkin berkata iman itu vs sains.

Apakah Falsafah Kesihatan Alternatif?

Asas-asas herba kesihatan alternatif adalah sebaliknya mempunyai pengaruh kuat dalam iman. Asal-usul homeopati sebenarnya sangat ilmu wasitah. Homeopati telah dipanggil "falsafah vitalisme", dan satu yang menafsirkan penyakit seperti gangguan dalam tenaga kehidupan seseorang. Gangguan terserlah melalui pelbagai gejala pedih. Falsafah penyembuh holistik akan bahawa kuasa penting seseorang mempunyai keupayaan untuk bertindak balas dan menyesuaikan diri dengan gangguan ini.

Ajaran kesihatan alternatif juga menyatakan bahawa keadaan negatif minda sebenarnya boleh menarik entiti penyakit.

Kebanyakan herba kesihatan alternatif dan rawatan yang berkaitan dianggap selamat, dengan risiko yang rendah kesan sampingan, biasanya hanya berlaku apabila ubat-ubatan tertentu sudah berada di dalam badan seseorang. Walaupun ahli-ahli sains yang cepat untuk menjelaskan bahawa jenis ini tidak terbukti secara saintifik, dan tidak ada bukti yang menunjukkan ada sesuatu yang memudaratkan mengambil dengan vitamin, mineral dan sihat ekstrak-semua yang lain yang diklasifikasikan sebagai makanan, bukan ubat-ubatan, dan oleh itu tidak telah dipantau oleh FDA.

Apa Adakah Kelebihan Herba?

Ini jenis herba disukai oleh banyak kerana keselamatan mereka, lemah lembut pada badan, dan kos yang rendah. Herba jauh lebih murah daripada ubat-ubatan preskripsi dan tidak memerlukan preskripsi doktor. Ramai orang menuntut untuk mengurangkan berat badan menggunakan makanan tambahan herba, manakala yang lain pula mendakwa tahap tekanan dan kebimbangan mereka berkurangan selepas rawatan.

Bagi sesetengah pengguna, mereka hanya lebih suka suplemen herba untuk OTC atau preskripsi ubat-ubatan kerana mereka seolah-olah bekerja, manakala ubat kimia berasaskan tidak. Anda pergi dengan apa sahaja kerj Jika apa yang mengganggu anda boleh diselesaikan dengan beberapa kalsium tambahan atau halia, mengapa risiko membentuk penagihan dadah?

Apa yang pengguna harus ingat itu adalah bahawa herba kesihatan alternatif tidak harus dilihat sebagai pengganti pendapat perubatan doktor. Doktor boleh menasihatkan pesakit terhadap bahaya penggunaan bahan-bahan tertentu, semula jadi atau tidak, yang mungkin berinteraksi dengan ubat-ubatan lain atau dengan keadaan perubatan yang wujud terlebih dahulu. Seorang doktor juga boleh membantu anda memulakan dalam rawatan herba.

Tidak ada perkara seperti sihir hari ini, tetapi jika anda percaya bahawa dalam alam ini terdapat rezeki dan menjaga tubuh anda, maka rawatan herba adalah sesuai untuk anda. Falsafah di sini adalah bahawa kita adalah makhluk planet ini, dan penyelesaian yang terbaik untuk sakit-sakit badan kita terletak pada sumber-sumber kita sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar