Rawatan Asma Dengan Tiga Bersama Ubat Homeopati

Rawatan Asma Dengan Tiga Bersama Ubat Homeopati

Rawatan asma biasanya dengan kortison. Tetapi steroid mempunyai masalah mereka sendiri. Dan ia tidak berurusan dengan punca. Ia adalah biasa untuk asma menjadi lebih buruk dari masa ke masa, apabila dirawat dengan cara ini. Serangan lebih lama, atau lebih kerap. Dan anda boleh menjadi kebal kepada ubat.

Satu lagi, cara yang holistik, satu dengan tiada kesan sampingan, adalah homeopati. Homeopati adalah satu cara yang baik untuk membawa sistem imun anda, jadi apa-apa yang merunsingkan anda. Ia juga cara yang paling cepat untuk mencapai matlamat ini, yang saya tahu.

Jika serangan asma adalah ringan dan mula baru-baru ini, anda mungkin dapat merawat diri anda dengan beberapa ubat-ubatan homeopati yang sama.

Dan tiga orang biasa, yang dijumpai di dalam setiap homeopati kit pertolongan cemas adalah:

Aconite. Ubat ini adalah bernilai lebih berat dalam emas. Ia mempunyai banyak kegunaan. Ia perlu ubat nombor satu untuk semua rawatan asma. Anda hampir tidak perlu tahu tanda-tanda sekiranya anda mengalami sebelum anda boleh menggunakannya dengan berkesan, kerana gejala yang paling penting adalah permulaan secara tiba-tiba. Dan asma biasanya secara tiba-tiba ia bermula. Satu lagi gejala utama adalah apabila masalah itu bermula selepas angin kering yang kuat. Penghidap asma diramal lebih menderita selepas angin ini, dan bukannya orang-orang yang lembap.
Ubat kedua yang amat berkesan dalam membantu penghidap asma adalah album Arsenicum. Tetapi anda perlu mempunyai tanda-tanda yang tepat untuk ini untuk bekerja untuk anda. Tanda-tanda tama adalah lebih teruk di sekitar atau selepas tengah malam, lebih baik duduk tegak, dengan kebimbangan dan mungkin dengan sensasi seperti paru-paru anda penuh dengan habuk atau asap.
Silika boleh menjadi ubat yang betul untuk anda jika asma anda bermula selepas vaksin. Asma anda mungkin menjadi lebih teruk selepas apa-apa melakukan senaman atau daripada mengambil sejuk.
Jika anda tidak boleh bersenam ubat yang betul untuk anda, maka anda perlu melihat homeopati profesional.

Secara menyeluruh di dalam kes ini homeopati, rawatan asma yang mungkin menjadi kekal, kerana serangan serangan mendapat kurang sengit dan kurang kerap dari masa ke masa. Dan anda tidak akan mempunyai kesan sampingan. Sebabnya ialah kerana, punca sedang ditangani dan sistem imun anda dan dikuatkan, jadi anda boleh menyembuhkan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar