Ketua Kecederaan Atau Gegaran - Empat Ubat Anda Benar-Benar Jangan Ingin Menjadi Tanpa

Ketua Kecederaan Atau Gegaran - Empat Ubat Anda Benar-Benar Jangan Ingin Menjadi Tanpa

Kecederaan kepala, atau gegaran, mempunyai potensi yang sangat serius. Walaupun kecederaan kepala ringan boleh menyebabkan sakit kepala dan gejala-gejala lain, seperti sawan.

Otak anda adalah tisu lembut bersalut dalam pengayuh anda yang merupakan tisu keras. Ia adalah organ yang sangat sensitif. Ia adalah pada satu hujung tulang belakang anda, bermakna ia kaya dengan saraf.

Jadi sudah anda cari pada ubat-ubatan untuk

tisu lembut
tisu keras
tisu saraf
penyakit (seperti sakit kepala, sawan) daripada gegaran
Mari kita melihat mereka satu demi satu, kerana ada kemungkinan anda akan memerlukan semua atau sebahagian daripada mereka.

Arnica adalah ubat kecederaan atas untuk mana-mana jenis kecederaan, dan satu nombor untuk gegaran. Walaupun tanpa memikirkan tentang hal itu, anda akan lakukan sendiri baik terperi jika anda terjebak ke dalam perubatan ini segera. Jika pendarahan berlaku dalam otak anda daripada kecederaan, ubat ini mungkin untuk menghentikannya.

Pendarahan dalam otak anda adalah gejala yang serius, kerana tidak ada ruang untuk darah untuk pergi, adalah bahawa pengayuh anda tidak boleh berkembang. Oleh itu, mengambil Arnica kerap, jika kecederaan itu berlaku pada hari yang lepas atau dua.

Ubat akan datang, adalah untuk pengayuh, atau tisu keras. Symphytum adalah nombor satu ubat untuk kerosakan tulang. Ia mengambil masa kesakitan kaki dan menyembuhkan tulang yang patah atau retak cepat.

Kerosakan saraf boleh berlaku dan ubat yang terbaik untuk mengambil untuk ini adalah Hypericum. Kerosakan saraf dikaitkan dengan sensasi menembak, sakit rasa pedih, kesemutan atau kebas. Sawan boleh menjadi hasil daripada kerosakan saraf yang serius kepada otak anda, jadi mengambil ini selepas Arnica mungkin untuk mengelakkan itu.

Jika anda mula mengalami sakit kepala selepas kecederaan kepala anda, anda mungkin perlu mana-mana atau semua ubat-ubatan di atas, tetapi anda mungkin perlu yang berikut, juga.

Natrum Sulphuricum (Nat sul) adalah ubat homeopati yang sangat baik untuk menyembuhkan orang yang sakit kepala atau migrain, selepas gegaran. Kebanyakannya sakit kepala akan menjadi lebih teruk pada siang hari, dan lebih baik pada waktu malam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar