Anemia dan Cara Rawat ia holistik

Anemia dan Cara Rawat ia holistik

Anemia biasanya dianggap sebagai kekurangan zat besi dan rawatan perubatan biasa adalah untuk banjir sistem anda dengan suplemen zat besi terpencil dan tiruan. Ini boleh memberikan anda rangsangan tenaga dalam jangka pendek, tetapi tidak akan menetapkan punca masalah tersebut. Yang adalah bahawa anda tidak boleh menyerap zat besi yang anda terima dalam diet anda.

Ia mungkin tidak bahawa anda tidak mendapat cukup zat besi. Ia mengenai ketidakseimbangan di dalam kamu. Anda tidak boleh menggunakan apa yang kamu dapat. Gejala lain adalah kulit pucat, terutama muka atau gusi anda. Itu dan tenaga yang rendah. Pada asasnya anemia adalah tentang darah. Mengenai tahap rendah hemoglobin dalam darah anda.

Dalam homeopati, kami menyedari bahawa penyakit adalah kerana ketidakseimbangan bertenaga dalam sistem imun anda. Dan ia hanya apabila ini ditujukan bahawa penyakit anda secara senyap-senyap akan hilang selama-lamanya.

Ubat homeopati Ferrum Phosphoricum (Ferrum phos untuk pendek) dibuat daripada mineral fosfat besi garam. Gabungan ferrum dan fosfat adalah terutamanya berkesan untuk mewujudkan semula tahap seimbang hemoglobin dalam darah.

Darah adalah di tengah-tengah phos Ferrum. Ini bermakna anemia (dengan itu pucat). Ini bermakna pendarahan, atau pendarahan, yang boleh menjadi dari mana-mana. Ia boleh menjadi hidung, atau mana-mana orifis. Tetapi ini adalah darah vena, yang berhubungan dengan urat bukannya tindakan pam pendarahan arteri. Jadi pendarahan adalah pasif atau lembap.

Walaupun darah adalah dari urat, adalah cerah warna, daripada warna gelap yang biasanya berkaitan dengan pendarahan vena.

Jadi luahan sering darah berwarna. Mereka boleh melihat sedikit seperti air daging. Jika gambar simptom ini kelihatan seperti anda, maka ubat ini mungkin bukan sahaja membantu anemia anda dalam jangka masa pendek, tetapi untuk membetulkan kekurangan kira-kira itu, supaya menyelesaikan secara kekal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar